Reklama

Wiadomości

PKN Orlen organizuje pokazy bolidu F1 w 10 miastach Polski

PKN Orlen kolejny raz organizuje pokazowy tour Bolid F1 Alfa Romeo Racing Orlen, podczas którego w 10 miastach Polski prezentowany będzie model bolidu C37 z sezonu 2018. Tour dla miłośników sportów motorowych zostanie zainaugurowany 4 czerwca w Lublinie - zapowiedział w środę koncern.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Informując o cyklu wydarzeń, PKN Orlen przekazał, iż kibice będą mogli zobaczyć pojazd, jakim przed trzema laty ścigali się kierowcy zespołu Alfa Romeo Racing Orlen - bolid będzie malowany zgodnie z tegorocznymi standardami wizualnymi tej grupy, które po raz pierwszy przedstawiono w lutym 2021 r. w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie.

"PKN Orlen po raz kolejny przygotował wyjątkową atrakcję dla miłośników sportów motorowych. Bolid F1 Alfa Romeo Racing Orlen rusza 4 czerwca br. w pokazowy tour, podczas którego pojawi się w dziesięciu miastach w Polsce" - oznajmił w środowym komunikacie płocki koncern.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Jak podkreślił PKN Orlen, wyścigi Formuły 1 z udziałem najlepszych kierowców przyciągają fanów na całym świecie, a według badań Nielsena, łączna widownia tych zawodów, transmitowanych w 51 krajowych telewizjach, sięga 400 mln widzów.

"Zaangażowanie w Formułę 1 i współpracę z Robertem Kubicą traktujemy jako inwestycję. To jeden z naszych kluczowych projektów sponsoringowych, który wspiera działalność biznesową PKN Orlen i buduje globalną rozpoznawalność marki" - powiedział Adam Burak, członek zarządu płockiego koncernu ds. komunikacji i marketingu, cytowany w informacji tej spółki.

Burak zaznaczył, że PKN Orlen tworzy "silny koncern multienergetyczny, który będzie skutecznie konkurował na międzynarodowych rynkach". "Sponsoring sportowy wzmacnia efekty naszych działań" - ocenił. Dodał, iż tylko w 2020 r. ekwiwalent reklamowy związany z obecnością marki Orlen w Formule 1, obejmujący ponad 100 tys. publikacji, wyniósł 433 mln zł.

PKN Orlen anonsuje, iż model bolidu, który zostanie zaprezentowany w ramach obecnego touru, to C37 z sezonu 2018. Spółka zwróciła uwagę, że podobną trasę promocyjną po Polsce bolid Alfa Romeo Racing Orlen odbył w 2020 r. - w ciągu czterech miesięcy wyścigowy pojazd obejrzało wówczas pół miliona fanów w 9 miastach, w 7 województwach.

Reklama

"Tegoroczny tour rozpocznie się 4 czerwca br. w Lublinie. Bolid Alfa Romeo Racing Orlen spędzi w tym mieście cały tydzień. Następnie czeka go podróż, trwająca aż do 5 sierpnia, która zakończy się w Zakopanem" - przekazał płocki koncern. Jak podał, w drugiej połowie roku bolid zostanie zaprezentowany w Czechach i Niemczech, gdzie prowadzony jest proces rebrandingu stacji paliwowych działających pod markami Star i Benzina z Grupy Orlen.

"Głównym celem obecności marki Orlen na torach Formuły 1 jest bowiem budowa jej globalnej rozpoznawalności. Sponsoring zespołu Alfa Romeo Racing Orlen stanowi również platformę marketingową w Czechach i Niemczech, gdzie Formuła 1 należy do najbardziej popularnych i najchętniej oglądanych dyscyplin motorsportowych" - podkreślił PKN Orlen. (PAP)

2021-06-02 17:32

Ocena: +1 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Orlen napędza polską gospodarkę

Niedziela Ogólnopolska 14/2023, str. 42-43

[ TEMATY ]

Orlen

Materiały prasowe Orlenu

Stabilność dostaw energii elektrycznej, paliw i gazu ziemnego, a jednocześnie ograniczenie emisji dwutlenku węgla i rozwój zielonych technologii – zaktualizowana strategia Grupy Orlen łączy bezpieczeństwo i potrzebę transformacji krajowej gospodarki. Na realizację tych celów koncern wyda ok. 320 mld zł do 2030 r.

Dziś już doskonale widać, dlaczego Grupa Orlen konsoliduje sektor paliw i energii w Polsce. Tylko duży koncern multienergetyczny może zapewnić odpowiednie środki na realizację inwestycji niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa energetycznego Polaków i dynamicznego rozwoju krajowej gospodarki w kolejnych latach. – Połączenie PKN Orlen, Energi, Grupy Lotos oraz PGNiG w jeden silny koncern otwiera przed nami nowe, ogromne możliwości rozwoju i pozwala jeszcze szybciej dokonywać zmian, na których skorzystają wszyscy Polacy – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen. – Zainwestujemy ok. 320 mld zł, w tym w zwiększenie bezpieczeństwa dostaw energii dla Polski i regionu Europy Środkowej. Na zielone inwestycje, które zmniejszą uzależnienie od paliw kopalnych, przeznaczymy aż 40% planowanych nakładów – dodaje prezes.

CZYTAJ DALEJ

Św. Ekspedyt - dla żołnierzy i bezrobotnych

Niedziela łowicka 51/2004

Sławny - u nas mało znany

CZYTAJ DALEJ

Jasna Góra: Wystawa unikatowych pamiątek związanych z bitwami pod Mokrą i o Monte Cassino

2024-04-19 18:33

[ TEMATY ]

Jasna Góra

wystawa

BPJG

Unikatowe dokumenty jak np. listy oficera 12 Pułku Ułanów Podolskich z Kozielska czy oryginalną kurtkę mundurową typu battle-dress z kampanii włoskiej, a także prezentowane po raz pierwszy, pochodzące z jasnogórskich zbiorów, szczątki bombowca Vickers Wellington Dywizjonu 305 można zobaczyć na wystawie „Od Mokrej do Monte Cassino - szlakiem 12 Pułku Ułanów Podolskich”. Na wernisażu obecny był syn rotmistrza Antoniego Kropielnickiego uczestnika bitwy pod Mokrą. Ekspozycja znajduje się w pawilonie wystaw czasowych w Bastionie św. Rocha na Jasnej Górze.

Wystawa na Jasnej Górze wpisuje się w obchody 85. rocznicy bitwy pod Mokrą, jednej z najbardziej bohaterskich bitew polskiego żołnierza z przeważającymi siłami Niemców z 4 Dywizji Pancernej oraz 80. rocznicy bitwy o Monte Cassino, w której oddziały 2. Korpusu Polskiego pod dowództwem gen. Władysława Andersa zdobyły włoski klasztor.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję