Reklama

„Aci Prensa”

Bojkot

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

To najskuteczniejsza broń w potyczkach z wielkimi koncernami, angażującymi się w przedsięwzięcia godzące w uczucia religijne. Liga Katolicka w Stanach Zjednoczonych wezwała do bojkotu znanego producenta napojów Miller Brewing Company - poinformowała „Aci Prensa”. Powód? Miller jest sponsorem Folsom Street Fair, który odbywa się w San Francisco. Szef Ligi Katolickiej Bill Donohue opisał Folsom Street Fair jako przedsięwzięcie odrażające i wyraźnie antychrześcijańskie. Donohue monitował w firmie, przesyłając materiały ukazujące rzeczywisty charakter jarmarku, ale uzyskał tylko propozycję, że firma usunie swoje logo z reklamy. Liga Katolicka żądała, aby Miller przestał sponsorować jarmark. W odpowiedzi usłyszał twarde: Nie.
Liga Katolicka, wstrząśnięta nieporuszoną postawą zarządu firmy, który nie chciał uznać niezbitych dowodów antychrześcijańskiego charakteru przedsięwzięcia, na które łoży pieniądze, zapowiedziała długi bojkot Millera. Już wysłała list z prośbą o wsparcie akcji do 200 religijnych organizacji, licząc, że taki nacisk zmusi szefów firmy do przemyślenia swojego stanowiska. Następnym razem zastanowią się, gdy będą chcieli dać pieniądze na imprezy obrażające chrześcijan.

(pr)

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

2007-12-31 00:00

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Niezbędnik Katolika miej zawsze pod ręką

Do wersji od lat istniejącej w naszej przestrzeni internetowej niezbędnika katolika, która każdego miesiąca inspiruje do modlitwy miliony katolików, dołączamy wersję papierową. Każdego miesiąca będziemy przygotowywać niewielki i poręczny modlitewnik, który dotrze do Państwa rąk razem z naszym tygodnikiem w ostatnią niedzielę każdego miesiąca.

CZYTAJ DALEJ

Zmiany kapłanów 2025 r.

Maj i czerwiec to miesiąc personalnych zmian wśród duchownych. Przedstawiamy bieżące zmiany księży proboszczów i wikariuszy w poszczególnych diecezjach.

Biskupi w swoich diecezjach kierują poszczególnych księży na nowe parafie.
CZYTAJ DALEJ

Brazylia: śpiewające i tańczące zakonnice podbijają serca młodych

2025-07-05 15:39

[ TEMATY ]

zakonnice

śpiewające i tańczące

serca młodych

Karol Porwich/Niedziela

Kościół katolicki w Brazylii stara się przyciągnąć młodych wiernych przy pomocy influencerów, DJ-ów i dwóch zakonnic, które mają wyczucie rytmu i których śpiew spotyka się z aplauzem milionów. W centrum obecnej ewangelizacji w tym kraju znajdują się dwie zakonnice: siostry Marizele Rego i Marisa Neves — nowe gwiazdy katolickich mediów społecznościowych.

W towarzystwie tancerzy w habitach i z krzyżami na szyi, nagrały one teledysk do swojego nowego utworu „Vocation” (Powołanie), który stał się hitem po występie w tamtejszej telewizji katolickiej, gdzie Marizele beatboxowała (forma rytmicznego tworzenia dźwięków, np. perkusji, linii basowej, głosów zwierząt itp. za pomocą własnych narządów mowy), a Marisa tańczyła synchronicznie. Nagranie błyskawicznie obiegło świat, zdobywając dziesiątki milionów wyświetleń.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję