REKLAMA DZIECIOM - kolejna edycja charytatywnej akcji, organizowanej przez Telewizję Polską - udała się, jak zwykle. Dzięki reklamodawcom w wigilijnym bloku reklamowym zebrano 1 087 500 zł. W tym roku pieniądze z tej szczególnej akcji trafią do 93 placówek. Dochód podzielono między te placówki, które - zgodnie z zasadami - złożyły do 31 grudnia 2010 r. odpowiedni wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP. W ramach 18. już edycji akcji do Telewizji Polskiej wpłynęło prawie 300 wniosków o darowiznę na łączną kwotę prawie 10 mln zł.
TVP POLONIA - z okazji swego 18-lecia - na 31 marca br. przygotowała specjalną oprawę dnia oraz wydanie programu „Polska24. Opinie”, który był poświęcony jubileuszowi. Gośćmi Agaty Konarskiej byli pomysłodawcy i twórcy pierwszego w Polsce programu telewizji dla zagranicy, m.in.: Barbara Borys-Damięcka, Janusz Zaorski i Witold Laskowski. Wspomnienia o tym, jak była tworzona TVP Polonia, jak zmieniała się antena polonijna TVP na przestrzeni lat, a także skąd wziął się pomysł na własny serwis informacyjny - były głównym tematem specjalnego wydania „Polska24. Opinie”.
6,6 MLN WIDZÓW towarzyszyło 26 marca br. Adamowi Małyszowi podczas jego benefisu w Zakopanem, który transmitowała TVP 1. Jedynka zdobyła wtedy 52,4 proc. udziałów rynku. Oznacza to, że ponad połowa osób oglądających w tym czasie telewizję wybrała transmisję z Zakopanego w TVP 1.
(mł)
Pomóż w rozwoju naszego portalu