Czy ewangelizacja za pomocą Internetu jest skuteczna? Czy popularność, w sensie liczby odwiedzin stron internetowych poświęconych chrześcijaństwu, przekłada się na praktykę życia codziennego? Global Media Outreach przeprowadziła niedawno badania, z których wynika, że obawy tych, którzy twierdzą, że próby ewangelizacji w sieci są nieskuteczne, są płonne. Ponad połowa ze 100 tys. badanych internautów, którzy opowiedzieli się za Chrystusem dzięki treściom wyszukanym w Internecie, dzieli się poznaną wiarą z innymi. Co trzeci regularnie czyta Pismo Święte, a blisko połowa deklaruje, że modli się co najmniej 10 minut dziennie. - Te odkrycia są znaczące, ponieważ odkrywają, że ewangelizacja „on-line” nie jest jedynie decyzją chwili, ale ludzie kontynuują swój wzrost w wierze - stwierdził Walt Wilson prezes Global Media Outreach.
(pr)
Pomóż w rozwoju naszego portalu